Form - Funksjon - Følelse
Holistic Health Solutions
Salgsvilkår
Kjøpsvilkår og abonnementsbetingelser
1. Avtalen
Avtalen består av disse vilkårene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelle særskilt avtalte vilkår. Ved motstrid går særskilt avtalte vilkår foran, så lenge de ikke strider mot ufravikelig lovgivning.
Avtalen utfylles av angrerettloven, forbrukerkjøpsloven og annen relevant lovgivning.
2. Partene
Selger er: Holos.no, org.nr. 934872762, e-post sindre@holos.no.
Kjøper er den forbruker som foretar bestilling, og betegnes i det følgende som kjøper.
3. Pris og betaling
Alle priser oppgis i norske kroner og inkluderer mva der dette er pålagt.
Betaling skjer via Vipps, Visa eller faktura ved bestilling.
4. Levering
Levering skjer digitalt, enten som:
-
nedlastbar fil (PDF eller tilsvarende),
-
lenke til undersøkelse eller skjema, eller
-
avtalt nettmøte/fysisk veiledningstime.
Levering anses skjedd når kjøper har fått tilgang til fil, lenke eller avtalt time.
5. Angrerett
-
Digitale enkeltkjøp: Ved kjøp av digitalt innhold som leveres umiddelbart (f.eks. PDF, skjema, digitale undersøkelser), gjelder ikke angrerett dersom kjøper uttrykkelig har samtykket til dette og er informert om at angreretten dermed bortfaller, jf. angrerettloven § 22 n.
-
Pakker og medlemskap: Kjøper har 14 dagers angrerett fra bestillingsdato, jf. angrerettloven § 20. Dersom oppstart skjer innen fristen og kjøper har samtykket, belastes kjøper for medgått tid. Refusjon gis for resterende del av kjøpet.
6. Reklamasjon
Reklamasjon gjelder dersom kunden ikke får tilgang til kjøpt digitalt innhold, eller det foreligger tekniske feil. Reklamasjon må fremmes innen rimelig tid.
Kvalitetsvurderinger av innholdet (om man er fornøyd med råd eller øvelser) regnes ikke som mangel.
7. Personopplysninger
seHele behandler kundens personopplysninger i tråd med gjeldende personvernlovgivning (GDPR). Opplysninger brukes kun til å oppfylle avtalen og holdes konfidensielt.
8. Konfliktløsning
Klager rettes til Holos innen rimelig tid. Dersom partene ikke blir enige, kan kjøper bringe saken inn for Forbrukerrådet eller Forbrukerklageutvalget. Norsk lov gjelder.
Tilleggsvilkår for enkeltkjøp (PDF, digitale undersøkelser, nettmøter)
-
Levering skjer umiddelbart etter betaling.
-
Angrerett gjelder ikke dersom kjøper har samtykket til umiddelbar levering.
-
Dersom det oppstår tekniske feil (f.eks. filen ikke kan åpnes eller lenke ikke fungerer), vil Holos rette feilen eller sende ny fil uten kostnad.
Tilleggsvilkår for pakker og medlemskap (3, 6 eller 12 måneder)
Bindingstid og oppsigelse
-
Medlemskapet er løpende innenfor valgt bindingstid.
-
Det opphører automatisk ved bindingstidens utløp, med mindre annet er avtalt.
Oppgradering/nedgradering
-
Kunden kan oppgradere eller nedgradere medlemskap.
-
Ved nedgradering beregnes brukt tid etter gjeldende kortere pakkesats (f.eks. 3 eller 6 måneder).
Kansellering
-
Ved kansellering før 3 måneder beregnes brukt tid etter 3-måneders sats.
-
Ved engasjement over 3 måneder beregnes brukt tid etter 6-måneders sats.
Timer, oppmøte og avbestilling
-
Dersom kunden møter opp forsinket, løper timen fra avtalt oppstart.
-
Dersom konsulent er mer enn 10 minutter forsinket, gis timen kostnadsfritt.
-
Avbestilling må skje senest 24 timer før avtalt tid per telefon eller e-post. Senere avbestilling eller manglende oppmøte belastes i sin helhet.
Helse og ansvar
-
Kunden er selv ansvarlig for å ha helsetilstand som tillater trening/veiledning.
-
Kunden plikter å opplyse om relevante skader eller helseutfordringer.
-
All trening skjer på kundens eget ansvar. Holos gir trygg instruksjon, men kan ikke holdes ansvarlig for skader som skyldes kundens egen helsetilstand eller dersom instruksjoner ikke følges.
Taushetsplikt
-
Holos og konsulentene har taushetsplikt og behandler all informasjon konfidensielt.